НОВИНИ @ Котельва, Котелевська громада. Котелевський район. Полтавська область

11 жовт. 2019 р.

ІНФОРМАЦІЯ ПРО ЗВЕРНЕННЯ, ЯКІ НАДІЙШЛИ НА УРЯДОВУ „ГАРЯЧУ ЛІНІЮ”

Протягом вересня місяця в обласний контактний центр з Котелевського району було здійснено 42 зверненя громадян до органів виконавчої влади.
Надходити звернення з питань отримання безготівкової субсидії та виплати монетизованої субсидії через відділення Ощадбанку або органи пенсійного фонду.
Також продовжували надходити повідомлення про необхідність ремонту та неналежне утримання будинків, про неякісне обслуговування прибудинкових територій, автомобільних доріг

Неодноразово надходили звернення з приводу проведення розрахунків за оренду земельних паїв, неправомірних нарахувань боргу за газопостачання, електропостачання тощо.
Жителі Полтавської області скаржилися на відсутність послуги газопостачання житлових будинків, безпідставне, на їх думку, припинення надання послуги газовими компаніями з метою тиску на мешканців будинків, примусу їх до підписання додаткових угод на обслуговування газових мереж, нарахування безпідставних боргів тощо.
Один заявники звертався з приводу неотримання письмової відповіді на своє попереднє звернення.

порушені питання - 8 чол.

До уваги жителів!
На виконання Постанови Кабінету Міністрів України від 18 січня 2012 року № 21 „Про затвердження Положення про Національну систему опрацювання звернень до органів виконавчої влади та Типового положення про контактний центр Автономної Республіки Крим, області, мм. Києва і Севастополя” в Полтавській області утворено комунальну бюджетну установу „Обласний контактний центр” Полтавської обласної ради як суб’єкта Національної системи опрацювання звернень до органів виконавчої влади (НСОЗ).

Національна система - система контактних центрів, телефонних „гарячих ліній”, довідкових телефонних служб органів виконавчої влади, які за допомогою засобів телекомунікації забезпечують за принципом „єдиного вікна” оперативний розгляд органами виконавчої влади звернень громадян, підприємств, установ та організацій, фізичних осіб - підприємців, органів місцевого самоврядування.

Прийом дзвінків від жителів області здійснюється за єдиним безкоштовним телефонним номером 0-800-502-230 та на електронну адресу Call-centre@adm-pl.gov.ua
анонімна телефонна лінія емоційної підтримки:  0800-504-564
Телефонна лінія працює цілодобово
Джерело

Читайте також: