Радіореклама володіє рядом переваг:
1. Дає можливість забезпечити не лише широке охоплення, але й спрямувати звернення конкретній цільовій аудиторії (наприклад, водіям за кермом, домогосподаркам, молоді). Це досягається шляхом закупки ефірного часу в певних радіопередачах у визначені години;
2. Здатність, на відміну від реклами у пресі, здійснювати потужний вплив на почуття та настрій людей, викликати у них різноманітні уявні образи (це забезпечується за допомогою музики, звукових ефектів, тембру голосу диктора);
3. Порівняна дешевизна та оперативність.
4 .Головна відмінність радіореклами від всіх інших видів реклами - в способі її впливу на споживача. Решта види так чи інакше пов'язані з візуальним сприйняттям. Радіореклама ж нічого не показує, вона говорить.