Замовляйте в нас радіорекламу
Радіореклама – один з найдоступніших засобів реклами, що охоплює значну аудиторію. Радіореклама дозволяє з мінімальними затратами охопити значну кількість слухачів, при цьому не потребується багато часу на підготовку рекламних повідомлень. Важливу роль в оцінці ефективності радіореклами відіграє склад аудиторії в момент передачі, вибір радіопрограм у відповідності з тематикою, інтересами, смаками радіослухачів.
Радіореклама володіє рядом переваг:
1. Дає можливість забезпечити не лише широке охоплення, але й спрямувати звернення конкретній цільовій аудиторії (наприклад, водіям за кермом, домогосподаркам, молоді). Це досягається шляхом закупки ефірного часу в певних радіопередачах у визначені години;
2. Здатність, на відміну від реклами у пресі, здійснювати потужний вплив на почуття та настрій людей, викликати у них різноманітні уявні образи (це забезпечується за допомогою музики, звукових ефектів, тембру голосу диктора);
3. Порівняна дешевизна та оперативність.
4 .Головна відмінність радіореклами від всіх інших видів реклами - в способі її впливу на споживача. Решта види так чи інакше пов'язані з візуальним сприйняттям. Радіореклама ж нічого не показує, вона говорить.
5. Ще одна специфічна риса радіо - то, що, розташовуючись постійно поруч зі слухачем, воно рідко знаходиться в центрі уваги. Зазвичай програми сприймаються як фон повсякденних справ. Тому радіореклама, щоб привернути увагу і виділитися із загального ефірного потоку, повинна бути цікавою, витонченої, емоційної, помірно агресивною.
До радіореклами відносяться поки як до супутнього товару, можливо через її дешевизну. Хоча насправді є кілька особливостей радіо, які роблять його унікальним носієм:
* Простір для фантазії. Перш за все, це єдиний Фантазійний носій. На радіо немає ні картинки, ні великої кількості слів, - нічого. Є відчуття, які набагато сильніше, ніж картинка. Будь-яка реклама сексуальна. Радіореклама сексуальнаподвійно: коли ти чуєш красивий жіночий голос з обертонами, ти уявляєш собі той сексуальний об'єкт, який тобі подобається. Коли ти дивишся в «ящик» або на білборд - збігу може і не бути. Там візуальний ряд вже заданий, тут ти його створюєш собі сам;
* Ненав'язливість. Телевізійну рекламу споживач практично НЕ дивиться - автоматично перемикає канал. Тому зауважте: зараз рекламні блоки на всіх каналах виходять одночасно. І медіапланери намагаються так потрапити в сітку, щоб на одному каналі ролик починався, на другому тривав, а на третьому - закінчувався, і глядач, перемикаючись постійно, потрапляв би на одну і ту ж рекламу. Радіореклама більш лояльна до споживача і в силу цього краще запам'ятовується - людина НЕ напружує її як мінімум послухати;
* Адаптованість. Рекламну концепцію, відпрацьовану на радіо, ми можемо моментально переносити на будь-який носій. Найчастіше під добре зроблений радіоролик можна просто зняти картинку і випускати його на ТВ. Тоді як навпаки зробити - не вийде;
* Швидкість. Радіо - це миттєва інформація, максимально швидка комунікація. На телебаченні неможливо день в день поміняти інформацію в ролику. На радіо це можна зробити: вранці виходить один ролик, ввечері - вже інший.
Радіореклама володіє рядом переваг:
1. Дає можливість забезпечити не лише широке охоплення, але й спрямувати звернення конкретній цільовій аудиторії (наприклад, водіям за кермом, домогосподаркам, молоді). Це досягається шляхом закупки ефірного часу в певних радіопередачах у визначені години;
2. Здатність, на відміну від реклами у пресі, здійснювати потужний вплив на почуття та настрій людей, викликати у них різноманітні уявні образи (це забезпечується за допомогою музики, звукових ефектів, тембру голосу диктора);
3. Порівняна дешевизна та оперативність.
4 .Головна відмінність радіореклами від всіх інших видів реклами - в способі її впливу на споживача. Решта види так чи інакше пов'язані з візуальним сприйняттям. Радіореклама ж нічого не показує, вона говорить.
![]() |
https://clc.to/kotelvafm |
До радіореклами відносяться поки як до супутнього товару, можливо через її дешевизну. Хоча насправді є кілька особливостей радіо, які роблять його унікальним носієм:
* Простір для фантазії. Перш за все, це єдиний Фантазійний носій. На радіо немає ні картинки, ні великої кількості слів, - нічого. Є відчуття, які набагато сильніше, ніж картинка. Будь-яка реклама сексуальна. Радіореклама сексуальнаподвійно: коли ти чуєш красивий жіночий голос з обертонами, ти уявляєш собі той сексуальний об'єкт, який тобі подобається. Коли ти дивишся в «ящик» або на білборд - збігу може і не бути. Там візуальний ряд вже заданий, тут ти його створюєш собі сам;
* Ненав'язливість. Телевізійну рекламу споживач практично НЕ дивиться - автоматично перемикає канал. Тому зауважте: зараз рекламні блоки на всіх каналах виходять одночасно. І медіапланери намагаються так потрапити в сітку, щоб на одному каналі ролик починався, на другому тривав, а на третьому - закінчувався, і глядач, перемикаючись постійно, потрапляв би на одну і ту ж рекламу. Радіореклама більш лояльна до споживача і в силу цього краще запам'ятовується - людина НЕ напружує її як мінімум послухати;
* Адаптованість. Рекламну концепцію, відпрацьовану на радіо, ми можемо моментально переносити на будь-який носій. Найчастіше під добре зроблений радіоролик можна просто зняти картинку і випускати його на ТВ. Тоді як навпаки зробити - не вийде;
* Швидкість. Радіо - це миттєва інформація, максимально швидка комунікація. На телебаченні неможливо день в день поміняти інформацію в ролику. На радіо це можна зробити: вранці виходить один ролик, ввечері - вже інший.